Subscribe News Feed Subscribe Comments

Caminada al Puigmal


Aquests dies que tinc vacances, els estic dedicant a fer alguna excurció i sortida a escalar.

El dia 14-09-10, a primera hora del matí vaig posar rumb a Fontalba amb l'intenció de pujar al Puigmal. En arribar a l'esplanada de Fontalba hi havia 3 cotxes (per sort no hi ha gaire gent, cosa que s'agraeix). En canvio de roba i començo la caminada cap al cim amb la companyia del Tac. Aproximadament 1 hora i 35 minuts més tard arribem a la creu del cim del Puigmal, un glop d'aigua, una mica d'entrepà i una petita nota al llibre per deixar constància de la meva presència.
A la tornada, allò semblava les "rambles", gent i més gent amunt. Quan vaig poder visualitzar l'esplanada a on havia deixat el cotxe, vaig veure una fila de cotxes que espantava, peró es el que té anar a fer un cim tan assequible, que et trobes gent de tota mena ( incloent-me a mi mateix). Peró per aquesta petita raó no va deixar de ser un molt bon dia en el que vaig poder disfrutar d'una caminada tranquil·la.





 
Esbaiola't | TNB