Subscribe News Feed Subscribe Comments

El Tripartit!!

Aquest dilluns a la tarda, després d'una curta jornada de treball, hem quedat amb el Jordi i el Roger i hem anat al Castell de les Dames.


Després de la caminada que hi ha entra Gombreny i el Sector; curta però que amb el sol que picava ja està bé queaixí de curta; ens hem preparat per començar a escalar una mica.


El Roger i el Jordi han escalfat a la via Tripartit 6c+ i després cadascú ha anat a intentar encadenar la seva via: el Jordi en Disneylandia 7b+ i el Roger (si no recordo malament) en Montsarretina 7c+, avui cap dels dos ho ha aconseguit, això vol dir que serà qüestió de tornar-hi a veure si "cauen". Pel que fa a mi, després de dues setmanes sense escalar, he escalfat a Ganàpia 6b, la veritat és que en el primer "pegue" m'ha costat molt relexar-me i escalar tranquil, cosa que ha fet que hem costes una mica arribar fins a la reunió. Despres de descansar i assegurar, he provat El Tripartit 6c+, he anat pujant casi de xapa a xapa i anar resolent els passos, uns amb més facil·litat que altres, però l'he vist bastant accessible per encadenar-la, així que al segon pegue (que m'ha costat el meu esforç) l'he encadenat.


Una bona tarda tranquil·la i de bona escalada, a veure quin serà el pròxim dia!!



2 comentaris:

carme ha dit...

Veig que aneu aprofitant els dies que l'Eli i jo no podem venir per anar al Castell de les Dames ...
Per part meva, em sembla perfecte..!
Ah! felicitats pel Tripartit! .. déu ni do.. esteu massa forts!

Toni i Eli ha dit...

Bones Carme!!!

Ara a l'estiu és on s'està més fresc i pensa que a mi també em costa lo meu per arribar fins a la reunió...

Merci... un pepino de via!!! i els altres sí que estan forts!!

Ens veiem!!

 
Esbaiola't | TNB