Subscribe News Feed Subscribe Comments

Ganses nanses...?

Aquest dimarts, el Jordi, el Roger i jo vam sortir fins al Castell  de les Dames, a la part de dalt, tot i que hi havien uns núvols amenaçadors que rondaven per la zona.

Després d'una caminadeta entre arbustos humits, arribem al sector. Ens calcem els peus de gat i comencem a escalar una mica. Entre els tres vam fer 2xf 6b, Titanium 6b, Nanses ganses 6b+, El primi 7b i Esclatasangs 7b. Per la meva part vaig encadenar al segon pegue Nanses ganses 6b+, al primer Titanium 6b i vaig provar 2xf 6b que em vaig "empixar" una mica i la vaig deixar pel pròxim dia, i també vaig provar Esclatasangs 7b, els primers 17 metres es deixen fer bastant bé, però hi ha un pas que no em va sortir, a veure si el pròxim dia la puc tornar a provar i veure la part de dalt de la via com és. El Roger va encadenar tot el que va provar..... quasi com sempre!!! 



Ah!! Els núvols amenaçadors que hi havien rondant van fer un parell de descarregues però ens van deixar escalar.



Avui hi ha poques fotos per triar ja que la majoria les vam fer amb la càmera del Roger.
 
Esbaiola't | TNB