Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tornem a Fussimanya

Aquesta setmana amb el fred que ha fet i el dia curt de llum hem tornat anar a fer una mica de bloc. A les 14:30 ens hem trobat a Cal ferrer i hem anat cap a Fussimanya. Com que avui anàvem amb un cotxe una mica alt, ens hem arribat fins a dalt de tot, al costat dels blocs.

Per començar, hem estat escalfant en un bloc que jo no havia vist mai ressenyat, el Roger ens l'ha ensenyat i ens a explicat una mica les vies que hi han. L'Eli n'ha pogut treure 2, de les quals 1 l'hi ha costat una mica (més que res per la por), jo també he pogut treure aquestes dues vies i a més a més n'he provat una altra, però a la sortida m'he "escaquejat" una mica per la via del costat. Per cert: aquest bloc està al costat del camí, en direcció a la granja, és fàcil de veure perquè la part que dona al camí és bastant llisa i suaument desplomada.

Ah! Avui el Roger no ha escalat, degut a la sortida que va fer el diumenge, però ens ha estat ensenyant blocs que no havíem vist i tmbé ha estat aturant una mica les caigudes.

Després d'escalfar una mica, hem anat al Jembé. A mi em picava la curiositat provar alguna cosa en aquest bloc perquè no hi havia anat mai. Tant l'Eli com jo hem tret In the cube 4; després jo he tret Aresta fàcil 6b. Finalment, he estat provant El Jembé, però no l'he pogut treure, m'ha faltat l'últim pas que és el més complicat, però estic satisfet pel resultat.

Quan hem acabat de provar el Jembé, hem donat una volta pels voltants, hi ha una gran nombre de blocs per la zona, llàstima que hi ha molta feina per fer.

Després de volta una estona per dins del bosc, trovant blocs, l'Eli i jo hem decidit acabar de rematar la tarda i aprofitar la poca estona de llum que ens quedava al Triangle i el Roger ha anat a dpmar ima volta per veure si trobava algun bloc interessant.

Al Triangle l'Eli no ha escalat perquè feia bastant fred, ja començava a ser força tard i el sol ja anava a desapareixent. He fet algunes vies: Flipando en solo 6c, Manuela's 6a+, Manuelilla 6b+, The fusi experience 6b+, Las nueve motivaciones 6b+, El bloquero solitario 6a+ i he estat provant Manuela's bulder, l'inici d'aquesta és bastant complicat i m'ha costat treure-la, però al següent pas complicat no l'he enllaçat, això vol dir que algun dia hi hauré de tornar per treure les dues vies que m'han quedat pendents.

Aqui teniu una mica de cosa que hem fet avui:

Toni provant el bloc del costat del camí

Toni provant una altra variant del mateix bloc


Eli provant In the cube


Toni provant Aresta fàcil


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt divertides les últimes fotos!
Amunt i sense por!

Salut

Toni i Eli ha dit...

Els putos peus petits em tornen boig!! Aquestes últimes fotos ha sigut idea de l'Eli. Ahir et vas escaquejar, però el pròxim dia "a tibar com tots"!!

Salut!!

Anònim ha dit...

Molt be aixo!toni:el jembe es blocar o morir!

Anònim ha dit...

Toni:I el Manuela's bulder que e?em bas fer picar a mi primer,pues ara ja tens feina!!a beura si aquestes vacanses cuincidim

 
Esbaiola't | TNB