Subscribe News Feed Subscribe Comments

Estrenem la temporada!

Aquesta setmana hem canviat una mica i hem anat a esquiar; així per fi ens hem estrenat en aquesta temporada.

Hem anat a la Masella, ja que és la que tenim més a prop de casa amb les condicions de neu una mica millor que les altres.

Ens hem despertat bastant d'hora, per aprofitar una mica més el dia, així que hem menjat una mica i cap a la Masella. A les 9:45, més o menys, estàvem al pàrquing de la Masella traient els esquís i posant-nos les botes per anar a treure els "forfets".

En resum ha estat un bon dia, hem desconnectat i hem fet unes quantes baixades, que ja en teniem gane, (l'Eli al seu ritme i jo una mica mes enraderit). A les 14:30 hem decidit donar per acabada l'esquiada i hem marxat a menjar alguna cosa.

Aquí deixem un vídeo:


4 comentaris:

Anònim ha dit...

ei!!
molt xulo el vídeo!
déu ni do com hi aneu!
jo això de la neu.. no sé si és pel meu pànic al fred.. però no m'ha dit mai res..bé, que no en tinc ni idea.. Tot i que fa cara d'estar bé (i difícil!)
De fet,aquests dies al plafó hi deu haver la mateixa temperatura que a qualsevol pista d'esquí.. si et descuides, se't glacen els dits i quedes enganxat a les preses!!

Toni i Eli ha dit...

Bones!!
La senyoreta de les montanyes baixa que no veguis però jo.. al meu ritme. Si voleu algun dia hi anem tots a esquiar i ja veuràs que no es tant difícil.
Ens vaiem!!

Anònim ha dit...

Jo em pensava que hi hauria alguna caiguda o aterrissada. Ja veig que en sabeu massa!

Salut i moutain!

Toni i Eli ha dit...

Com va Roger!!

De caigudes n'hi va haver una però llàstima de no estar gravant en aquell moment per que sinó ja estaria penjada!! jeje

Ens veiem!!!

 
Esbaiola't | TNB