Subscribe News Feed Subscribe Comments

Ole con la musiquilla!!!

Aquest dilluns a la tarda, aprofitant que el sol ja comença a amagar-se bastant tard, vam fer una escapada a Collsuspina amb el Roger i el Jordi.



Només arribar, ens van posar una mica de musiqueta per alegrar-nos la tarda (pel meu gust musical, no era la millor, però jo no era el que portava la ràdio portatil...). 



Vem fer un total de 4 vies: L'esquirol 6a, Ocellets 6b, Los 3 peques 6c i Tendonitis aguda 7a. Per la meva part, vaig encadenar al tercer pegue, Los 3 peques 6c i les altres vies vaig arribar a reunió anant de primer però no les vaig arribar a encadenar al primer pegue. Pel que fa a Tendonitis aguda 7a no la vaig arribar a provar, una llàstima per que es veia una via molt guapa. Ja tinc un lloc molt a prop on tinc alguna excusa per tornar-hi anar.  






2 comentaris:

CARME ha dit...

vaia.. amb musiqueta i tot!?
potser sí que hauria hagut de passar..
i qui era el DJ? ;-)
D'aquí poques setmanes tinc un pont!! així que potser coincidim!
vagi bé!

Toni i Eli ha dit...

Sí sí!!! Quan vam arribar ja hi havia musiquilla. Els de la música eren una mica lolailos...!! jeje

A veure si quant tinguis pont nosaltres també tenim festa i podem coincidir en una sortida!!

Que tingueu un bon cap de setmana i que tibeu molt!!
Ens veiem!!

 
Esbaiola't | TNB