Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tornem a Monserrat!

Aquest dimarts, després d'uns quants dies sense poder coincidir amb el Roger, avui hem anat a Monserrat, a la cara nord, concretamanet al Totxu del rastut.




Al Totxu hem estat fent tres vies, un V, V+ i per últim un 6a+. L'Eli ha estat provant una via d'aquestes tres i per la meva part les he pujat totes de primer, en l'última via hi ha hagut un pas que m'ha costat una mica, però pel demé,s força bé. Tot i que el primer dia que vaig anar a Monserrat em va costar molt mourem, avui m'ha donat la sensació que la cosa va millorant de mica en mica.



Per acabar, ens em trobat amb l'Uri, en un sector nou que hi ha just al costat. Aquí el Roger a encadenat un 6b+ i jo l'he provat de Tope-Rope: primers metres amb bones mans, al mig de la via un creuament una mica finet i despres sortida en diedre. Possiblement d'aquí un temps la pugui encadenar, però ara per ara.... no hi ha pressa!! 



4 comentaris:

CARME ha dit...

ai ai Toni! a veure si al final t'acabarà agradant això de Montserrat i no te'n podrem desenganxar!!
Al cap i a la fi, suposo que el Roger té raó quan diu que si et saps moure allà, en saps a tot arreu!

Com va anar ahir per Bcn?!

Toni i Eli ha dit...

Cada cop mi sento més comoda però encara m'ho penso una mica avans de fer algún moviment, tot i que de moment no es el meu millor lloc per escalar, però s'en ha de saber a tot arreu.

Ahir vaig disfrutar com un camell, tant per l'escalada que vem estar fent, com per la segona part del barça (visualitzada des del carrer amb un quinto).

A veure si el pròxim dia que es fagi alguna cosa per l'estil pots venir, per què segur que aguessis disfrutat.

Ens veiem!!!

CARME ha dit...

Ahir vaig passar pel plafó i el Roger em va dir que l'Eli també havia vingut! molt bé no?
a veure si un altre dia em puc escapar..!

vagi bé!

Toni i Eli ha dit...

Hola Carme!! Jo també hi vaig anar, en un principi no volia escalar, però abans de marxar em vaig agafar alguna cosa de roba per si de cas m'ho repensava i al final el Roger em va convèncer perquè ho provés!! Vaig fer molt poqueta cosa però em va agradar moltíssim provar un plafó nou, segur que a tu també t'hagués agradat, estava molt bé, llàstima de la calor que feia, pel demés un dia rodó culminat amb la victòria del Barça!! Ens veiem pel plafó!!

 
Esbaiola't | TNB