Subscribe News Feed Subscribe Comments

Encara que plogui...

Bé, després de molts dies sense publicar res; tampoc és que hagi sortit molt a escalar però alguna escapada que altra sí que s'ha fet; avui em disposo a explicar una mica la sortida que hem fet.



El lloc escollit ha estat el Clot de l'Espasa. Després de deixar el cotxe al costat de la pista, ens hem carregat les maletes i els "trastos" d'escalada, ens hem abrigat una mica i hem començat a caminar una bona estona, per ser exactes uns 25 minuts, una bona caminadeta per començar a entrar en calor.



En arribar a la paret, m'ha sorprés lo gran i alta que arriba a ser. La veritat és que pensava que no em mouria ni dos metres. Per començar a escalfar motors hem fet L'objectiu de desig V+ i després Trialman 6c, aquesta última l'he provat de Tope-Rope i la meva idea era intentar encadenar-la, però quant estava a mig fer ha caigut un aiguat d'un minut aproximadament i s'ha mullat bastant, així que ja tinc excusa per tornar-hi. Per acabar el dia hem estat provant Ulls de Neptú 7a i La kamorra 7a+, la primera el Jordi ja l'havia fet abans, així que jo l'he estat tastant una mica i la última ha sigut una prova per algun pròxim dia tornar-la a fer.



Aquest sector m'ha agradat bastant, vies en que sempre hi ha alguna mà bona, llarguetes i de resistència, bon peu de via i la màxima tranquil·litat. És un bon sector per tornar-hi i anar pensant en pròximes fites.

2 comentaris:

Carme ha dit...

Molt bon lloc, i vies molt bones! llàstima de l'aproximació (..tot i que jo l'he fet sempre en cotxe..) ;-)

Divendres teniu festa?

Toni i Eli ha dit...

Quina sort que tens de fer-lo sempre en cotxe!!! Encara que la caminadeta es fa força bé.

Per mala sort no tenim cap dia de festa, així que no podrem coincidir. Espero que us ho passeu molt bé.

Ens veiem!!

 
Esbaiola't | TNB