Subscribe News Feed Subscribe Comments

La Cova del Còdol

El diumenge a la tarda vam fer una sortida a la Cova del Còdol, l'Eli i jo. No hi havíem anat mai i teníem curiositat per saber com era. En deixar el cotxe, vam començar a caminar cap a dins del bosc, per una camí molt estret i força fosc, a mig camí, aquest es bifurcava i en aquest cas vaig triar el camí de la dreta, una mica més amunt vam trobar unes taules i uns bancs fets de pedra en un lloc molt ombrívol, així que vam decidir girar cua i anar a buscar el camí de l'esquerra (que va resultar ser el correcte). Vam començar a pujar pel camí fins que vam arribar al lloc on hi ha la cova.

El fet de que fos diumenge i haguéssim treballat al migdia, va provocar que la inspiració no fos la de sempre i tot i mirar-nos i remirar-nos la roca vam trobar poques sortides.

En arribar a la roca, a la banda esquerra hi ha dues sortides força assequibles que no vaig fer, després vaig provar de fer una mica de travessa però hi havia un punt que no vaig poder treure.

Per últim vaig intentar fer una via que hi ha a la banda dreta que no vaig poder treure.

L'Eli no va escalar i es va dedicar a tirar fotos:

 
Esbaiola't | TNB