Subscribe News Feed Subscribe Comments

Les Esposes

Aquest matí ens hem despertat molt d'hora (per en Toni), només agafar el cotxe ha al·lucinat amb el munt de gent que corre en aquelles hores per la carretera, hem anat a Manresa i hem fet una cafè, aleshores jo me n'he anat a treballar i en Toni se n'anat a Vic a comprar: corda, cintes, grigri...

Al migdia en acabar la feina ens hem tornat a trobar a Manresa i hem marxat cap al sector de les Esposes (Sant Julià de Cerdanyola). Allà m'ha ensenyat tot el que ha comprat i com funciona cada element (tot nou per a mi). Després de les presentacions ens n'hem fet un "fart" per desenrotllar la corda, estava ben cargolada!!!

Afonia, V

Un cop ho hem tingut tot a punt en Toni ha començat a escalar un V anomenat Afonia. Després jo he preferit menjar-me l'entrepà i agafar força abans de començar a escalar, així que hem fet una breu parada tècnica per "repostar".

En acabar m'ha tocat a mi pujar, el primer cop només he pujat fins a treure la tercera cinta de la via que havia obert en Toni abans de dinar, però el segon cop m'he vist més amb cor i he pujat fins dalt de tot (tot plegat uns 10 metres), mentre anava pujant tot ha anat de meravella però quan he arribat a dalt i he mirat a baix m'he ben "ginyat" quina por!! I aleshores em quedava baixar!! Això de baixar no és lo meu eeh!!

Més tard en Toni ha volgut provar un V+ anomenat L'heura en un principi li ha costat perquè no veia una mà clau, ha baixat i en tornar a provar-ho ha aconseguit arribar fins dalt, jo aquest ni l'he volgut provar, si a en Toni se li ha creuat imagina't a mi!!! Decidit això hem recollit tots els "trastos" i hem marxat cap a una altra banda del sector, a L'alzina; com que ja era tardet només hem fet una pujada cada un, això sí aquest cop hem tingut temps de tirar un munt de fotografies per la posteritat. I per cert que les meves fotografies són molt millors que les que ha tirat en Toni!!!



L'alzina

Preparada...


En Toni ben amunt

Si miro a baix em marejo...

Ben lligat i assegurat!!

Mare de Déu!! Amb la por que em fan les altures!!
 
Esbaiola't | TNB