Subscribe News Feed Subscribe Comments

De mica en mica....7a+

Aquesta tarda amb el Roger hem anat fins al Cargolaire, l'altre dia vaig estar provant un 7a+ (que no en ser el nom encara) i em va donar moltes bones sensacions i em va agradar molt, així que la meva intenció era anar a veure si el podia encadenar.



En total he fet un total de 3 vies: 5c que l'he fet a la primera, 6b que hi ha hagut un pas a bloc que al principi s'he ma resistit una mica, però al final l'he obert. Per acabar ens hem dirigit al 7a+ que tenia en ment obrir-lo, el primer pegue l'he obert però amb un petit descans i una llençada de mà on no he trobat el meu objectiu. Així que he fet un petit descans mentre em fumava un cigarro i a tornar-ho a provar. El segon pegue ha sigut el que he encadenat la via!! Quina satisfacció després de xapar a la reunió i veure que de mica en mica anava avançant!

Avui el Roger per culpa d'unes molesties a l'espatlla no ha escalat, però gràcies per assegurar-me i ensenyar-me els passos de les vies. Un altre dia em tocara a mi assegurar-te.

Al pegue de l'encadenament hem posat la càmera a gravar però com que era tard no hi havia prou llum i no es veu gaire bé.

5 comentaris:

aisialidia(temps lliure) ha dit...

anorabona toni!!!aixi aixi an mica en mica les coses ban caien es cuestio de temps i motibacio!quin dia vindras a fer una secio de boulder bou?

LETICIA ha dit...

molt be bow.aixo et motibara encara mes per seguir encadenan a muerte!SE LA VI.

Anònim ha dit...

Però on vas a parar!?!
Tela n? déu ni do un 7a+ ia..!
mb,mb.. ia em diras com t'ho fas!
va, ens veiem!

Anònim ha dit...

Toni això dels graus no ho tens massa clar. Despres d'un 6b no ve un 7a+!
La primera de moltes! Salut!

Toni i Eli ha dit...

Manya: a veure si algun dia coincidim, però tu ara vas massa fort per seguir el teu ritme!!!

Let i Oscar: Merci, lo de la motivació va bastant bé però a veure si es pot anar seguint com ara.

Carme: Després de fer aquesta via em sembla que em costarà una mica pujar de grau, però estic molt content d'haver-la encadenat, i realment em pensava que em costaria molts més intents!!

Roger: Espero que sigui la primera de moltes més i a veure si et millores!! Les pròximes la Marrana i la Meuca (si no recordo malament).

Ens veiem a tots!!

 
Esbaiola't | TNB