Subscribe News Feed Subscribe Comments

Visita ràpida al Cargolaire!

Aquest dilluns a la tarda, després de deixar a l'Eli a recuperació, vaig anar a Calders, al sector del Cargolaire, allà hi havia el Roger i el Jordi que ja feia estona que provaven coses.



El sector del Cargolaire ja l'havia visitat, però aquell dia vam anar una mica més avall del lloc on ens vam quedar ahir. Per començar vaig fer Tarda de Sant Joan 5c/6a, una via força fàcil i amb bones mans, després, just al costat hi ha El Vanguardista 6b, aquesta és quasi tota amb bones mans, però té un pas per anar a la reunió que és on es complica una mica; al primer pegue no la vaig encadenar, així que n'hi vaig fer un altre i la vaig encadenar amb èxit. Per acabar la curta però satisfactòria sessió, vaig provar una via de tope-rope que l'havia encadenat el Roger, no en sé el nom però el grau es 7a+, la veritat és que la via em va agrada molt, té un parell de passos al principi i després es deixa fer bastant bé. 

Sera qüestió de que algun dia la provi d'encadenar a veure si en sóc capaç!!

6 comentaris:

LETICIA ha dit...

bones fondista! molt revé aquests "encadenes"! i properament el 7a+, no? Vinga, a veure si ens veiem per la resina...o deixant-nos les pells algun bloc de la comarca o Fussimanya! ah! records a l'Eli!

Anònim ha dit...

Ei!
molt bé la visita al Cargolaire! jo em vaig descomptar amb les vegades que em va costar el pas del Vanguardista!
apa, ens veiem!
cuideu-vos!

Anònim ha dit...

Aquell dia el va encadenar el Jordi. Jo ja l'havia fet fa temps, però la vaig repetir.
Te l'emportaràs ràpid, ja ho veuras!

Anònim ha dit...

Ah! I ahir que tal? Va anar bè?

Toni i Eli ha dit...

Leti: A veure si algun dia ens trobem i fem alguna cosa i si algun dimarts voleu anar a fer corda ja ho sabeu.

Carme: La veritat és que el pas del Vanguardista té la seva història, me'l vaig mirar més d'un cop, però al final em va sortir bastant bé.

A veure si el pròxim dia m'atreveixo a provar-lo, em quedaria un bon regust, com a minim provar-lo. Al final ahir, no vaig anar amb el Jordi, em va agafa un pinçament a l'esquena i em fa una mica de mal; però amb un parell de dies ja estarà, a tornar-hi!!!

Ens veiem a tots!!

I a veure si algun dia podem coincidir tots!!

LETICIA ha dit...

ui, això de fer corda...en tinc ganes, sí, però després de tant de temps: m'hauràs d'ensenyar a fer el nus! je je! Saps, l'altre dia vaig estar a punt de fer el meu primer setè! a la Comarca. Em queda tan sols la sortida del bloc. És un pas una mica larg i, ésclar, romu total! i ja em coneixes, odio els romus!!!!!!!
Però estic exultant! Va, ens veiem aviat.

 
Esbaiola't | TNB