Subscribe News Feed Subscribe Comments

Fussimanya

Aquest dilluns dia 26, vaig aprofitar les poques hores de llum que quedaven, per anar a donar una volta i així escalar una mica, i mai millor dit, perquè com que el dia abans vaig anar a Savassona, tenia les puntes dels dits ben pelades i em fotien un mal de l'òstia. 



Bueno, el propòsit, més que res, era fer unes grabacions que el dia anterior no m'havien quedat massa bé i aprofitar per provar algun bloc que hem quedava pendent. 


El que vaig fer van ser blocs que ja havia fet: Aresta fàcil 6b, Blocando en compañía 6a, La Maldición 6a+. Després uns quants intents en Vale más manya que fuerza 6c, El Jembe 7b+, El chef 6a i Manuela's bulder 7b+, aquestes últimes vies no m'han sortit, però la cosa està allà, serà qüestió de tornar-hi d'aquí uns dies.



El vídeo:

  


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja ser que va passar amb el primers videos, que no hi havia un bon camara! Fins aviat xef(va que ja el tens)

Toni i Eli ha dit...

jejeje!!

El que va passar és que es van veure una mica borrosos i els vaig tornar a fer. A veure si la pròxima setmana podem anar algún lloc.

Ens veiem!

Toni i Eli ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran Guerrero ha dit...

Molt bo, m'estic posant ulta fanatic, veig que aquest fanatisme es va passant de uns a altres, que no decaigui aixo, molt bo.

Tinc ganes de fer un Fussimanya collective.

Salut

aisialidia(temps lliure) ha dit...

Bou!fusifree a tope,ja e vist el vide
i hi ha una linia que no es benbe aixi ja texplicare!!i pel que fa,bale mas manya que fuerza ja et dire com ba!

Toni i Eli ha dit...

Molt bones!!!

Suposo que aquest fanatisme sí que es passa d'uns als altres, però també és cert que un mateix es crea el seu propi conforme vas progressant, a veure si algun dia coincidim tots plegats.

Manya: ja m'explicaràs quina és aquesta línia que no és tal i com la faig.

Ens veiem!!

Anònim ha dit...

quina por al Templo tot sol!!
l'altre dia tenia dos musculitos a baix que m'esperaven per si queia.. i ni així em vaig atrevir a sortir!

 
Esbaiola't | TNB