Subscribe News Feed Subscribe Comments

De baixa...

Volia actualitzar ahir, però no em vaig veure amb cor. Em pesava que ahir ja estaria millor però encara estava pitjor que el divendres.

Carai, no em pensava pas que fer-me una artroscopia fos tan rotllo!! No et pots moure del sofà, em fa mal el cul de tan seure, no pots sortir al carrer i tinc el peu i la cama com una butifarra.

Espero que ben aviat em treguin la bena del genoll i pugui tornar a córrer.
és ben bé, que no te n'adones de les coses fins que no les tens, quan tens la llibertat de poder fer el que vols, d'anar on i quan vols als llocs i de no parar mai quiet, etc, quan et trobes ara com estic (i total tampoc no és res el que tinc), et deprimeixes, no sabeu com costen de passar les hores assegut al sofà!!

Res em despedeixo, això sí, aviso que quan torni a caminar seré una màquina escalant!! jeje (segur que quan hi torni em tornaré a cagar com sempre!!)



P.D. Suposo que aquesta nit el Toni actualitzarà amb la seva sortida d'avui!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Paciencia, una bona recuperació i escalar, caminar,...
Vaig passar pel mateix, bè, lo meu eren lligaments. Ja ho veus, estic xafat però vaig tirant.

Cuida't i fins aviat!

LETICIA ha dit...

ei, què ha passat? no en sabia res? cuida't. Si necessites res ja ho saps. Salut!

Toni i Eli ha dit...

Doncs sí!! Molta paciència s'ha de tenir Roger!! La veritat és que ja tinc ganes de poder tornar a caminar i fer vida normal.

Leti: m'han fet una artroscopia per veure que hi tenia al maleït genoll que feia molt temps que em feia mal. De moment no necessito res perquè estic a Esterri i la mama em cuida com un pollet, jeje, merci de totes maneres!!

Una abraçada i salut!!

 
Esbaiola't | TNB