Subscribe News Feed Subscribe Comments

Cap a Fussimanya!

Aquesta tarde he trucat al Roger a veura si volia venir a Fussimanya, que jo tenia ganes de provar els blocs que va obrir el Roger i també el que van obrir el Manya, l'Òscar i la Leti. La seva resposta, com no m'esperava menys ha sigut que sí, així que hem agafat els Crash Pads i cap a escalar una mica.

Primer de tot, hem anat a escalfar una mica en un bloc molt petitet, on hi ha tres sortides rectes, començant de dreta a esquerra van de més fàcil a més difícil, la via de més a la dreta és El bueno, la central El feo i la de l'Esquerra, que s'arrenca assentat és El malo. Totes tres vies es deixen fer sense problema, l'única via que has d'apreta una mica a l'arrencada és El malo



Al costat d'aquest bloc n'hi han un parell més, jo els he probat, he fet una via a trossos, encara em falta una mica de xispa per encadenar-los, la veritat és que és una via bastant guapa a on et fa falta una mica de resistència.



Per últim hem acabat al Templo Maldito, on he provat amb gran satisfació (per haver pogut treure) Blocando en Companyia 6a i La Maldicion 6a+, les dues vies m'han agradat molt, són vies que tenen uns quants passos i una mica de tot. També he de dir que he provat Vale mas Manya que fuerza i no l'he pogut treure, aquesta última em queda pendent pel pròxim dia.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bou a fusifree!!molt be,el 6c jo tambe li baig tinguer que tivar fort!!les linies del Roger les aig de probar,el proxim dia li probare!

Anònim ha dit...

Molt bé esbaiolat! M'agrada molt aquesta última foto de la trave de forats.

 
Esbaiola't | TNB