Subscribe News Feed Subscribe Comments

Visita als dos catets! (Fussimanya i Savassona)

Ahir dimarts, tot i que les previsions que van donar els homes del temps no eren gaire favorables, vaig anar a probar una mica de sort a Fussimanya.


La veritat és que la roca estava bastant seca i vaig poder aprofitar el dia. En arribar em vaig dirigir al Templo Maldito, per començar a escalfar una mica vaig repetir les dues vies que ja havia fet i que em van agradar bastant: primer vaig fer Blocando en companyia 6a i La Maldicion 6a+, en aquestes dues vies vaig fer un vídeo però he de dir que no em va quedar gaire bé, així que els hauré de tornar a fer. Després vaig voler provar de fer Vale más manya que fuerza 6c?, ja que l'últim dia no em vaig moure gaire, després de fer uns quants intents ambels que sempre em vaig quedar en el mateix pas, vaig desistir. 


Al següent bloc on vaig anar, va ser al Triangle, l'últim dia vaig fer una gravació de la trave del triangle incompleta, així que vaig probar de fer-la tota més la sortida per darrera, aquesta línia sí que la vaig gravar i la vaig poder fer conpleta.


Per últim vaig deixar el sector de Fussimanya i vaig anar cap a Savassona per acabar el dia i poder provar una via que tenia en ment ja fa dies, la via està al bloc de les Bessones i és L'enemic 6c, consta d'una arrencada amb dues mans bones, després amb mà esquerra a una fisura petiteta i rebot a una roma, ajuntar i anar a una altra mà bona i sortida, a mi em va faltar ajuntar mans a la roma i sortir. Així que hi hauré de tornar! jeje Veig que cada dia tinc més deures!!

I aquí teniu el vídeo resum de la jornada:


5 comentaris:

LETICIA ha dit...

a veur quin dia ens trobem fent bloc, fondista! Sort que ara ve el bon temps i el dia s'allarga... Ens veiem!

Anònim ha dit...

No tens agulletes de talonar?!
io encara estic tocada des de l'últim dia al triangle! em sembla que ia m'ha quedat crònic!
tela la trave.. algun dia..

Anònim ha dit...

molt bè bou! Jo no estava massa fi. M'alegra que trobessis els blocs secs. Jo no les tenia totes. Salut!

Toni i Eli ha dit...

leti: Havera quin dia ens trobem i fem alguna cosa, ara es comença a allargar una mica el dia!

Carme: a mi el triangle també em te una mica rellat, però l'altra dia em vai treura una espina!

Roger: Ha veura si el pròxim dia estas millor i vens!!

Ens veiem a tots!!

Anònim ha dit...

Amb el teu permís (Toni), més tard actualitzaré el bloc, amb una foto de la meva cama!! Quan pugui caminar, us atraparé a tots!! jeje.
Això de no poder-semoure és un coñazooo!!!

Eli

 
Esbaiola't | TNB