Subscribe News Feed Subscribe Comments

De mica en mica...

Aquesta tarda, tot i sortir una mica tard m'he decidit i he anat una estona a Savassona. Aquest divendres ja hi vaig anar amb el Roger, i un cop allà ens vam trobar amb l'Uri i un seu amic. Vam estar provant unes traves al Dau, i al bloc de les Bessones. Vam provar: Bowling 6c, que el Roger ja l'havia tret, Bowling direct 7b, que ningú va aconseguir treure i Bulingada 7a que també res de res. Per la meva part he de dir que en aquestes últimes vies no em vaig aconseguir moure de l'arrencada. Així que avui tenia ganes d'anar a provar alguna via de les que haviem intentat.





Per començar a escalfar una mica, m'he dirigit al Dau, allà m'he fet amb un 6a, de la banda dreta del Dau i per la matèixa via, si elimines un parell de mans és un 6c. Despres he esta provant les traves que vam intentar i he tret un parell de moviments que em faltaven.





Tot seguit, volia anar a les Bessones per intentar treure la sortida del Bowling 6c, però hi havia gent i he hagut d'anar a un altre bloc. Així que he anat al Sapiens, després d'uns quants intents, en que la sortida m'ha costat bastant, he tret A ke parte! 6b SD i Morfosintaxis 6b SD, un cop realitzades aquestes dues vies, ja ha sigut hora de marxar cap a casa que la foscor de la nit començava a envair tots els blocs.


1 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bè bou, que no pari la màquina. Demà un calders? Que hi dius?

 
Esbaiola't | TNB