Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sector: Mal Pas

Aquest dimarts vaig trucar al Jordi a veure si feia alguna cosa, i sí, anava a Berga, al Sector de Mal Pas.

Així que la meva destinació el dimarts va ser cap a Berga, a un sector que n'havia sentit a parlar però que desconeixia. El Jordi i el Fran i van anar ben d'hora al matí, i jo hi vaig arribar una mica mes tard. Quan vaig arribar ells dos ja havien fet una via i n'estaven obrint una altra.

Per la meva part, vaig intentar obrir Esperó del petitó 6a+, però em vaig quedar a mig fer, això de l'altura encara em costa bastant d'acostumar-me. Així que la van obrir i la vaig provar a tope-rope. La veritat és que no era tanta cosa, però canvia molt psicologicament si no hi estàs acostumat.

A continuació vam estar provant Agonia d'hora Baixa 7a+, la sortida té uns quants passos a bloc i després la cosa és fa mes relaxada, un parell de passos mes i la resta torna a ser còmode, tal com em va passar amb l'altra via, els primers passos a blocs em van sortir a la primera, però quan vaig estar a certa altura em vaig colapsar, així que la va acabar d'obrir el Fran i jo la vaig fer de Tope-Rope. 

Aquest sector, se'm va fer una mica estrany tant per la roca, com per l'altura, totes les vies tenen entre 20 i 25 metres i el tipus de roca es conglomerat. 
De totes maneres em va agradar molt coneixer un altre sector, les vistes i la tranquil·litat són espectaculars. 



 





2 comentaris:

LETICIA ha dit...

bones fondista! la primera vegada que hi vaig anar (ara ja fa uns quants anyets!) em va encantar, tot i que (tot s'ha de dir) vaig passar una mica de por. Però el lloc és molt guapu! i impresionant! Leti.

Anònim ha dit...

Això del conglomerat se t'entrevessa una mica. Pit i collons! Escalar i escalar, així es tot amics!

Ciau

 
Esbaiola't | TNB