Subscribe News Feed Subscribe Comments

Donan't una volta

Aquest divendres, com que tenia una estona lliure desprès de deixar l'Eli a recuperació, vaig anar a donar una volta per Savassona, mirar alguna via per poder fer més endavant i estar una estona tranquil, això sí, em vaig endur els trastos per si m'entraven ganes d'escalar, i vaig encertar amb la decisió.



Vaig estar repetint alguna via que ja havia intentat abans, vies en les quals em falten algun pas i que vaig aconseguir avançar una mica més, amb la satisfacció que ja les vaig veient molt a prop de tenir-les a la butxaca. També vaig veure alguna via, que em pica la curiositat provar-la i d'altres que encara estan molt lluny de les meves possibilitats.

En fi, que va ser una tarde molt tranquil·la, amb alguna repetició i donant alguna volta per la zona.
 
Esbaiola't | TNB