Subscribe News Feed Subscribe Comments

Això són degotalls!!

Aquest dimarts al mati vaig quedar amb el Jordi a Cal Ferrer, després vam anar a Sant Quirze a buscar un seu amic. Mentre anava a deixar el cotxe a casa seva, vam aprofitar per anar a un bar i esmorzar una mica. Va aparèixer al cap d'una esetona i més tard el Roger que acabava de fer un examen. Vam estar pensant on anar a escalar, les condicions meteorològiques no eren gaire faborables, així que van decidir anar a Montgrony, al sector  La Vena.

Com acustuma a ser normal, jo no hi havia estat mai, però n'havia sentit a parlar molt. S'ha de dir que la primera impressió que hem va donar va ser "acollonant", unes parets que "foten" por, uns degotalls que semblen impossibles d'agafar-s'hi, desploms i algun sostre que fan respecte. Quna vam arribar ja hi havia un parell de persones, més tard em vaig assaventar que eren uns dels que més vies avien equipat pel Ripollès.

Per començar a escalfar una mica amb el dia fred que feia vam provar Amadeus 6b+, la vaig fer de Tope-Rope, té un parell de passos que són una mica difícils, pel demés es deixa fer força bé. Tot seguit el Roger va encadenar Viatge a Venus 7a, una via amb un parell de degotalls enormes, en que pots fer una bicicleta entre elles i resulta una mica més còmoda, un principi amb passos una mica llargs i el que em va costar més va ser ficar-me dins dels degotalls, aquesta via la vaig provar de Tope-Rope, més tard la vaig tornar a provar perquè em va agradar molt, la sensació que et dona es increïble, sembla que sigui impossible aguantar-te en mig dels degotalls nomes fent una bicicleta. El Jordi va obrir Que la força t'acompanyi 7a, està just al costat de Viatge a Venus 7a, és una via semblant a l'anterior però els degotalls són una mica mes petits i els passos no són tan evidents, aquesta també la vaig fer de Tope-Rope. Per part del Roger, s'ha de dir que ahir es va veure una mica el cul, jeje, perquè va encadenar El sur 7c+ i si no recordo malament un 7c que no en ser el nom. Enhorabona tiol!!

Aquí deixo les poques fotos que vam fer, són de la via Viatge a Venus, només hi ha aquestes perquè vaig tenir un petit fallo de bateria, no la vaig posar a carregar el dia abans!! Quina pena perquè va ser un dia molt fanàtic encara que el temps no ens acompanyés.  





3 comentaris:

Anònim ha dit...

La Vena..déu ni do! Jo vaig estar-hi fa mooolt temps, amb un foc a terra! i només mirant-me les parets costava de creure que algú pugés per allà.. Esteu massa forts!
Felicitats al lolo pel "sur" i pel resultat de l'examen!

Anònim ha dit...

caram! com ha canviat el meu nom...! (no es pot anar amb presses)

Toni i Eli ha dit...

Si si!! Quan vaig veure aquelles parets vaig pensar que no em podria moure ni dos pams!!

Amb aquest comentari suposo que li va anar bé l'examen!! Enhorabona un altre cop!

Ens veiem!!

 
Esbaiola't | TNB