Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sota el pont de Sant Quirze

Aquesta tarda com que teníem poc temps lliure, em picava la curiositat i l'Andrés volia provar això d'escalar, hem decidit anar al pont de Sant Quirze. 

Aquest dimarts quant vam anar a La vena, abans d'agafar el cotxe per tornar a Olost, em vaig fixar que a sota del pont hi havien unes preses i que es podia practicar l'escalada, així que amb el Roger vam baixar per mirar-ho una mica i avui aprofitant les circumstàncies que he dit abans, era el lloc perfecte.

Hi hem anat l'Eli, l'Andrés i jo. Avui l'Eli no ha escalat perquè encara no s'ha recuperat del tot del genoll, però el pròxim dia s'enfilarà com una javata, jeje. El lloc m'ha agradat bastant, vies desplomades que son perfectes per agafar força i resistència, i també per a gent (com jo) que encara no estan acustumats a les caigudes quant van de primer. 

Una tarda curta però alhora ben aprofitada.





1 comentaris:

jordi ha dit...

ola ke tal me gustaria saver por donde kae el puente de san quirze..gracias,,mi blog..pafommm,,de terrassa..chao

 
Esbaiola't | TNB