Subscribe News Feed Subscribe Comments

Amb el "Flow" a tope!!!

Aquesta setmana teníem pensat anar a Berga a escalar amb el Roger, el Jordi i jo, però al final el Jordi per culpa d'unes molèsties no ha pogut venir, així que amb el Roger hem anat al sector de Casanova.



Per començar he escalfat tan físicament com psicològicament en un v+ que no en sé el nom, tot seguit hem fet les següents vies: Carn Dolça 6a+, Ull de Poll 6b, Lactarius Deliciosus 6b i per acabar el Roger ha encadenat un 8a que no en sé el nom, aquesta última l'he probat a Tope-Rope i la veritat és que és un "pepino" de via, hi hagut un pas molt fi de regletes i romos que no m'ha sortit i encara em queda bastant lluny, però el sol fet de provar-la m'ha encantat.



Com sol ser habitual, aquest sector no el coneixia, però m'ha semblat un lloc ideal per venir-hi, tant per la tranquil·litat com per les vies, amb tot un ventall de graus, des de v+ fins al 8a i un possible projecte de 8b, en definitiva, espero tornar-hi aviat perquè hi hagut alguna via que m'ha agradat molt i algunes altres que m'agradaria provar-les.





Per acabar, vull donar l'enhorabona a en Roger per encadenar el seu primer 8a!! Segur que en seran molts més!!
   

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs res, enhorabona al lolo! (ho devia celebrar tan que es va oblidar d'explicar-m'ho..). Una cosa compensa l'altra..
Bon sector la Casanova!

Anònim ha dit...

Gràcies a tots aquells que m'hi han ajudat, des del primer tope-rope amb el catx i l'uri, passant per la carme(sempre tant pacient), el puig, el jordi per apretar-me i com no, el toni.
Escaleu i disfruteu, la resta ve sol!

 
Esbaiola't | TNB